رئیس‌جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد ‌ در نیمه سال ۱۳۹۴برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند که تجهیزات مورد نیاز همه کسانی که محتاج توانبخشی هستند را در اختیارشان قرار دهند تا هیچ سالمندی در کشور‌ نیازمند این تجهیزات نباشد.

دستور ویژه رئیس‌جمهور برای تأمین تجهیزات توانبخشی سالمندان ‌

 به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني روز پنجشنبه پس از عيادت از سالمندان آسايشگاه حضرت مريم ضمن ارزشمند توصيف كردن خدمت و رسيدگي به سالمندان، گفت: براي ما كار همه كساني كه خادم ملت هستند وبه مردم وبه‌ويژه سالمندان كه نيازبيشتري به حمايت دارند كمك مي‌كنند، محترم و ارزشمند است. رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه ما همه اهل ايران و معتقد به خداوند و روز رستاخيز هستيم، بر تلاش و خدمت به همه هموطنان سالمند از هر كيش و مذهبي تأكيد كرد.

‌ رئيس‌جمهور سپس درمصاحبه‌اي گفت:خيلي علاقه‌مند بودم كه درابتداي سال‌جاري ميلادي در جمع سالمندان مسيحي كشورمان باشم همانند نوروز امسال كه در جمع ديگر سالمندان كشور حضور يافتم و خوشحالم كه امروز موفق شدم در آسايشگاهي كه به نام مريم مقدس نامگذاري شده است حضور پيدا كنم.

مردم عزيز ايران مي‌دانند كه از ديدگاه مذهبي به سالمندان فارغ از اينكه چه مرام و مذهبي دارند بايد احترام گذاشت و احترام به سالمند مرز جغرافيايي و ديني نمي‌شناسد بلكه بايد در مسائل انساني همه سهيم و شريك باشيم. ما ملت ايرانيم و بايد در مسئله تعاون و كمك به يكديگر در كنار هم باشيم.

رئيس‌جمهور با تبريك آغاز سال نو ميلادي به همه مسيحيان جهان و هموطنان مسيحي، گفت: برخي به اشتباه فكر مي‌كنند آغاز سال نو ميلادي مسئله‌اي مرتبط با غرب است و رنگ و بوي ديني ندارد اما هرسه تاريخ مهم دنيا يعني تاريخ ميلادي، هجري شمسي و هجري قمري مذهبي و ديني هستند. دكتر روحاني با تأكيد براينكه همه ملت ايران بايد براي آباداني و عزت وعظمت كشور تلاش كنند، اظهار داشت: همه ايراني‌ها از هر دين و مذهب در اين هدف مشترك هستند.

رئيس‌جمهور همچنين گفت: به وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي دستور داده‌ام تا نيمه سال 1394برنامه‌ريزي دقيقي انجام دهند كه تجهيزات مورد نياز همه كساني كه محتاج توانبخشي هستند را در اختيارشان قرار دهند تا هيچ سالمندي در كشور ما نيازمند اين تجهيزات نباشد.

کد خبر 282893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha